måndag 6 februari 2012

Trött på att vara sjuk.

Det här året har inte börjat speciellt bra. Jag har inte mått bra, på riktigt mått bra sen i november. Trodde att juluppehållet skulle hjälpa mig på rätt köl igen, men inte. Var hemma från jobbet två dagar för två veckor sedan, sen gick jag tillbaka, trots att jag inte riktigt mådde bra. Trots att jag egentligen inte orkade. Bara för att jag har så himla mycket att göra på jobbet. Så vad händer? Det kommer tillbaka, med besked. Jag fick feber igen nu på kvällen, en liten febertopp. Jag är trött och hängig, sover hela dagarna, äter till och med i sängen. Känns långt borta att vara tillbaka på banan inom en snar framtid. Avstyrde ett föredrag jag skulle hålla på onsdag, bra att det gick. Imorgon måste jag börja jobba hemifrån, så mycket jag orkar, vill inte ta ut mig!

2 kommentarer:

  1. Men stackare!! Har du kan jang hemma?? Ta det och så lite extra (lite överdos) så alla bacillerna dör. Köp Sinova så du kan andas och så lite nässprej också! Det brukar hjälpa mig när jag är sjuk! Krya på dig. Kram

    SvaraRadera