fredag 24 februari 2012

Dagens "att göra-lista"

- Jobba minst 8 timmar med hemsidan
- Öva in de två texterna jag fortfarande inte lärt mig till showen, måste sitta tills imorgon!
- Städa, födelsedagsfest imorgon!
- Laga alla mat - födelsedagsfest imorgon, och rep hela dagen!
- Handla alla mat och dryck till festen
- Packa allt till morgondagens rep
- Mirakulöst hitta ett par vita skor jag kan dansa i
- Koka min ingefärsbrygd
- Lägga mig tidigt, då repet börjar tidigt imorgon!

Tur att det är 24 timmar på ett dygn!
------
Nu är kl 15.20, jag har jobbat i ca 3 timmar, handlat maten, Gjort halva efterrätten... Hm...hur ska det gå det här?

3 kommentarer:

  1. Men herregud.. Hinner du med allt är du verkligen wonder woman!!

    SvaraRadera
  2. Jag är INTE wonder women, men jag gjorde ett ärligt försök :)

    SvaraRadera
  3. Kul att det finns saker att göra iaf. ;)
    Hoppas att du inte gick under!

    SvaraRadera