fredag 17 februari 2012

Jag tro att den arbetskamrat som har barn och fru stöter på mig. Ingen jag någonsin skulle kunna bli intresserad av, men jag ska inte sticka under stolen med att "gillart"
Chattade med "Han med de blå ögonen" nu på kvällen, här följer avslutningem....

jag:nä, nu ska jag sova...ska up och repa imn...
han: Ok, ha det gott. Krya på dig! Kram!
jag: Tack  Ha det gott du med! ses snart?! kram
han: Om jag får bestämma så.. 
jag: då tycker jag att du ska ta och bestämma 
han: Vi får ta o fundera på det! God natt! 
Jag, god natt 
och så är jag tillbaka på ruta ett... minsta lilla hopp... jag är hopplös! *suck*

2 kommentarer:

  1. Det är klart. Man suger i sig alla komplimanger och chanser då man är så himla svältfödd på att höra sånt!

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte varför jag inte bara kan ge upp tanken... Jag veeeeet att jag inte vill ha en partner som är blyg, som inte vill stå i centrum tillsammans med mig, som inte vill/kan dela en flaska vin med mig. Jag veeeet det! Men ändå... suck!

    SvaraRadera