lördag 4 februari 2012

Saknad

Jag saknar så mycket. Det sista året har jag förlorat så många. Inte bara de som inte finns i livet längre. Jag saknar mina vänner. Dom som jag älskar så mycket att jag skulle sälja min själ för att de ska få må bra. Jag saknar dom. Med dom menar jag min underbara vän A, hon som är i så mycket lik mig och i så mycket olik mig. Hon som gett mig så mycket mer än vad jag trott, saker jag upptäcker nu, när vi inte ses så ofta. Jag saknar henne så det gör ont. Min underbara vän Z. Mitt allt. Hon är luften jag andas. Men hon glider längre och längre bort och det skrämmer mig. Sen min underbara vän T som jag trodde jag hade förlorat för alltid. Som finns, närmare än vad jag tror. Jag önskar att allt var som förut. Att jag sjöng tillsammans med SCV och ZAFT att jag bodde kvar i Stockholm, att jag var nära mina vänner. att alla levde som är döda. Att jag inte var så förbannat jävla ensam. Trots all denna önskan, ångrar jag mig inte. Men jag saknar.

2 kommentarer:

  1. Många vänner som har kommit och gått i ens liv. Tyvärr är det så, men ibland så finns de där fastän man inte hörs så ofta. Det är riktiga vänner det!

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med!!! Så det gör ont ibland.
    Det är ju fan att vi är typ-A människor bägge två med tusen järn i elden...
    Stor stor kram
    /A

    SvaraRadera