fredag 16 september 2011

Vad säger man? Wow, tack

Förra veckan, när jag mådde som sämst, precis innan mammas urnsättning, kom det fram en för mig helt  vilt främmande människa och sa " Förlåt, men vad fräsch du ser ut, jag menar, din stil och så" vad säger man? Wow, tack!

Idag när jag kom till jobbet efter lunchen, hade precis bråkat med tonåringen och var allt annat än pigg på ett musikteoripass med 9or. Möter två tjejer som sitter och röker, de frågar hur gammal jag är eftersom de fått veta att jag har barn. 33 svarar jag och får svaret; "VA?! jag trodde du var typ 25" vad säger man? Wow, tack!

Efter jobbet åkte jag förbi systembolaget, och jodå, visst fick jag visa lägg. När hon såg hur gammal jag är, sa hon; "Men oj, du ser så ung ut" Vad säger man? Wow, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar