måndag 4 april 2011

Jag har aldrig gjort någon lista förut :)

1.Det första du tvättar i duschen? 
Håret :)
2. Gillar du kaffe? 
Det finns inget bättre när man vaknar på morgonen än en nybryggd kopp kaffe
3. Hur mår du just nu? 
Efterjobbettrött, Men jag mår bra :)
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? 
Jag har crusch på så många. L eller S eller kanske Y, men vad är en crush egentligen? Ingen av dem skulle jag vilja ha mer ä en crush på.
5. Berätta om din senaste dröm: 
Jag drömde om L i frågan innan,  att han var en tant...???
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? 
Jag har inte en favoriträtt, så ja :)

7. Vad vill du ha just nu? 
En massa pengar att anställa hantverkare för-
8. Har du räknat till 1000 någon gång? 
Nej det tror jag verkligen inte.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? 
Slickar.

10. Använder du smileys? 
Ja
11. Har du träffat någon kändis? 
Ja, flera, och de är människor de med :) inget märkvärdigt måste jag säga.
12. Gillar du keso? 
Ja, men inte den laktosfria varianten, så nu blir det mycket sällan jag äter det.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? 
oj massor, har precis haft enseblespel med 7 gymnasiegrupper.

14. Hur många länder har du besökt
hm, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Grekland, Frankrike, Polen, Tyskland, USA, Filippinerna, och Thailand tror det är alla. 11 då.
15. Är dina föräldrar stränga? 
Ja
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? 
Aldrig i livet. Skulla inte hända, är alldeles för höjdrädd för det.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? 
Jag :)  Sitter ute på min veranda så solen glittrar måste jag säga.

18. Brukar du hyra film? 
Det händer
19. Var kommer du vara på lördag? 
Hemma hos mor & far och äta middag.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? 
Jag var hemma och öluggade, min dåvarande man ringde mig och sa att jag skulle sätta på TVn, vilket jag gjorde, precis när det andra planet kom...
22. Vad åt du till lunch? 
Hamburgare, som jag stekte själv av nötförs

23. Har du lockigt hår? 
På vissa ställen...

24. När grät du senast? 
Igår, tack och lov, det satt långt inne.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? 
Ja, en sån där "låtsasvägg" fick en depression helt enkelt Sen har jag sprungit in i en bildörr med huvudet först, gills det?
26. Favoritårstid? 
Sommar

27. Vem höll du senast i handen? 
Peter.

28. Sover du med TVn på? 
Nej
29. Tycker du att du är gammal? 
Ibland.
30. Är du mörkrädd? 
nej, jag känner mig trygg i mörker.
31. Gillar du ditt liv just nu? 
Vissa dagar älskar jag det, andra dagar hatar jag det. Svart eller vitt.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? 
Ja, när jag hade badkar.
33. Har du bra syn? 
Perfekt syn enligt alla tester, sen ser jag ju syner med, så bättre kan det nog inte bli.
34. Var är dina föräldrar just nu? 
Far är på jobbet, mor är på sjukhuset.
35. Vad har du på dig just nu? 


Vita jeanstights, en grå tunika med en svart top under.
36. Vad var det senaste du köpte? 
6 stycken skott av Mårbacka pelargoner.
37. Hatar du mer än 3 personer? 
Jag tror inte att jag hatar någon, men jag gillar inte alla.
38. Använder du sushipinnar? 

När jag äter sushi gör jag det, det smakar inte samma sak annars.
40. Äger du ett vapen? 
Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar