torsdag 7 april 2011

Att gå waaaaayyy utanför sin comfort zone

Ja, det har jag gjort idag. Jag har haft 3 dansklasser från en scen. Fatta vilken stor jävla seger det var!! Jag som hatar att dansa framför folk, som känner mig ful och tjock och som vet hur det ska gå till, men har en kropp som inte lyder längre, inte som den gjorde innan jag blev sjuk i alla fall. Jobbigt. Men idag fick jag ta tjuren vid hornen och gå upp och bara köra. Min strategi var nog egentligen ganska dum, stoppade huvudet i sanden och låtades som om det inte skulle  hända, att det skulle gå över. Kollade inte på filmen med danserna jag skulle lära ut (5st) förrän kvällen innan. Kanske lite väl, men det gick bra, och jag kom ihåg så pass mycket att ingen märkte att jag inte kunde.
Imorgon kommer jag inte kunna röra mig, känner redan hur det börjar värka i musklerna, men det var fan värt det! Nu är jag nöjd med dagen, och tar ett glas vitt vin i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar