måndag 1 november 2010

Ett positivt blogginlägg

Tycker att det har varit lite väl mycket negativitet på sista tiden. Jag måste fokusera om! Positiva saker som hänt den senaste tiden.
- Jag har shoppat nya jeanstights. Fick gå ned i storlek, alltid lika kul.
- Jag fick visa leg på systemet i torsdags. När jag påpekade det skulle kassörskan ta ned mig på jorden genom att säga att alla rund 25 måste visa - Gjorde ju inte mig mindre nöjd ;)
- Jag har beställt en julklänning. En superfin och superröd (hoppas jag kan ha den)
- Jag har beställt köksbänk, och den hinner komma innan jul.
- Jag har beställt gardiner till vardagsrummet och köket.
- Jag har helt gratis fått ett soffbord, pappa hjälpte mig att förkorta benen till rätt höjd, blev kanonfint!
- Syrran har varit här och hon hade med sig den bästa inflyttningspresenten! En ny egenhändigt gjord tavla.
- Träffat mormor, morfar, farmor och faster. Alltid lika mysigt.
- Alfons (lilla hunden) har varit hos veterinären och har inga allvarliga fel. Trodde att det var fel på hans hjärta, men icke. underbart skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar