lördag 13 november 2010

Kanske en ny vän?

Igår var jag på lunchmöte med en arbetskamrat och vi kommer så himla bra överens. Alla våra möten slutar med privatprat, superkul. Jag har verkligen saknat att ha någon att prata med på nära håll.
Sen borde FB förbudas på fyllan. Kom hem från mor & far igår efter alldeles för många glas vin, med tanke på dagens dopsjungning. El med tanke på allt om jag ska vara ärlig. Var alldeles bladig och då hade jag ändå tagit en promenerat hem... Iaf så lyckas ju D vara online och självklart ska jag chatta... Det blev en massa felstavningar, och som tur är ingen större katastrof på ämnesfronten men varför ska man chatta på fyllan? Hade ju lika gärna kunnat förstöra allt innan det ens hunnit börja.

2 kommentarer:

  1. Haha.. Vi är många som behöver lås på mobilen i berusat tillstånd.

    SvaraRadera
  2. vad roligt hjärtat! Med kollegan, alltså, inte fyllechattandet... ;)

    SvaraRadera