måndag 6 september 2010

Sjuk sjuk och sjuk

Jag är så j...la trött på att vara sjuk. Jag vill åka till mitt nya underbara jobb och ha kul och undervisa. Men jag vet inte om jag orkar. Börjar inte förrän efter lunch, så jag har lite tid på mig att piggna till på. Ringde mamma i morse, hon nästan förbjöd mig att vara hemma. Det är inte bra med nytt jobb. Nä jag vet, men vad fan ska jag göra då? Sen blir jag vansinnig när hon inte låter mig bestämma själv över mitt vuxna liv. Får se till att hålla henne på lite avstånd så hon inte sveper in och tar över. Att man ska behöva. Dottern är hemma sjuk idag med, vi ska ta hand om vår kläder i sakta mak...

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Det är du som vet om du orkar jobba eller ej, inte din mamma!
    Krya på dig finaste, saknar!
    Kram!

    SvaraRadera