fredag 17 september 2010

Fånigt långtifrån förälskad

ja, det är jag... igen... historien upprepar sig... eller INTE!
Jag vet inte. Är nog mest rädd för att den ska upprepa dig. J brände djupa sår! Mycket är obehagligt likt hittills. Vackra ögon första dagen på jobbet, som på några veckor utvecklas till intressanta samtal och... flört. Men! det finns saker som skiljer (förutom ögonfärgen); Ålder, den här människan (oxå man) är minst 10 år äldre än J... Ja ok, det kanske är det enda jag kommer på såhär på rak arm, men visst räknas det!?
Sen är det en sak till; Jag!, jag har förändrats av mina erfarenheter med J, på gott och ont... visst, men förändrad är jag och just nu hoppas jag att det leder till en nyfikenhet som inte bli påfrestande, vilket tenderar att vara min vanliga grej... skrämma bort, få en "hang up", vad du vill. Nä nu får jag nog spela det där jäkla spelet lite bättre om jag ska lyckas...

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt att hålla sig helt neutral inför ett möte med en ny människa.. Man har erfarenheter som påverkar, på gott och ont.

    SvaraRadera