torsdag 1 mars 2012

Jobbar bokstavligt talat ihjäl mig

Det är kul visst... Till en viss gräns. Nu är det inte så superroligt längre. Förutom mitt vanliga jobb har jag jobbat över 72 timmar med en ny hemsida. Det ska lanseras idag, och jag har gjort nästan allt som står på mig, nu är det "bara" kommunens delar kvar, vilket gör mig lite orolig... Men hoppat är väl det sista som lämnar en :)
Jag jobbar så mycket att jag var tvungen att hoppa över körrepet igår. Jag mailade regissören, hoppas att det var OK, jag hade inget val... När jag skulle lägga  mig hade jag fått mail, från en körmedlem som helt hux flux hade kommit på fler personer att tacka i programbladet. och att jag ska fixa det innan lördag. Fan vad trött jag blir!!!
Funderar allvarligt på att sluta sen när det här är klart. Det är inte roligt, det är för oproffsigt.

1 kommentar:

  1. Inte bra att jobba sådär mycket! Ta hand om dig gums! Kram

    SvaraRadera