fredag 30 mars 2012

Fattigt värre

Ja, jävla CSN säger jag bara, hur 17 ska man kunna betala in nästa 7500 kr var tredje månad? hur tänker dom då? Undrar om jag ska gå till fru bankman och ta ett banklån, borde få ner kostnaden lite kan man tycka... Hade dessutom husförsäkringsräkning och vatten och avlopp, sen var pengarna slut. Jag har fått flytta fram "mindre viktiga" räkningar en månad för att kunna äta. Underbart! Annars ligger jag hemma med blues och feber. Ja febern har väl försvunnit idag, men bluesen blev inte direkt bättre av ovanstående syssla. Jag som hade lust att gå på loppis. Det får helt enkelt bli ännu en månad utan pengar. Hur 17 ska jag ha råd att gå ned till 65% när jag inte ens har råd som det är nu???

1 kommentar:

  1. Helt galet vad räkningar man har! Själv har jag levt på minimum i flera månader. Har inte råd att köpa mjölk ibland... Helt sjukt!

    SvaraRadera