söndag 5 juni 2011

Vacker

Han dyker upp C i mitt huvud lite då och då. Jag är inte kär, det tror jag inte i alla fall, för om jag vore det, borde jag få panik eftersom vi inte hörs av överhuvudtaget. C är en vacker människa...på insidan. På utsidan är han en 40+are med gubbmage och skägg, en det är något jag dras till som jag inte kan låta bli, det måste vara insidan eller? C och jag har känt varandra så länge att jag inbillar mig att det inte kommer att vara konstigt mellan oss, om vi fortsätter såhär, det skulle ju i så fall vara om en av oss trillar dit men den dagen den sorgen. Nu trivs jag som det är. Uppskattning.
Det finns dock en människa som jag tänker på lite oftare än så. Låt oss kalla henne T. Vi träffades för någon månad sen. En mysig puss, inget mer. Nu har hon bjudit mig till henne i sommar, så att vi kan träffas och se. Hon är skitsnygg! otroligt vacker, på utsidan och insidan. Hon har varit gift och har två barn. Om jag skulle beskriva min drömtjej, skulle hon se ut som T, jobba med det T jobbar med och troligtvis vara så som jag tror T är. Hon är dock lång som tusan och det är inte jag. Den som lever får se. Självklart åker jag och hälsar på om vi kan få ihop våra scheman. Om inte annat kan jag ju få en ny vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar