måndag 6 juni 2011

Snart semester!

Bara tre dagar kvar att kliva upp tidigt. det gör det lite lättare på något vis. Ska bli skönt att lämna allt en vecka och fokusera på på familjen. Jag skriver inte så mycket om den nu, el mamma. Jag kan inte. Jag borde, jag skulle vilja, men jag kan inte. Det blir bara banala fåniga tjej och killgrejer, och jag blir lite trött på mig själv om jag ska vara ärlig. Men men. Skit samma. Det är det som kommer ut nu, då får det vara så!

Jag är lite orolig för bröllopet på midsommarafton. P, som var en av de jag kysste på min födelsedag, har återigen börjat visa intresse på "fel sätt" Han ska vara min kavaljer för kvällen, och till bordsherre kommer ingen mindre än C sitta. Så det här kan ju bli hur mysigt som helst.

Sen är J helt sjukt på, han vill verkligen komma hit, och det är ju smickrande, men jag är helt likgiltig om jag ska vara ärlig. Borde nog avstyra det hela, men...jag vet inte, jag kan inte riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar