onsdag 22 juni 2011

Lite trött

Jag är lite trött på att blogga just nu. Det händer bara en massa konstiga saker i mitt liv och en massa tragiska. Hittills i år har jag förlorat två släktingar och min mamma. En av mina vänner har blivit brutalt nedsparkad av tre idioter i huva efter en fotbollsmatch, och är precis tagen ur respiratorn, min chef har fått en stroke, min kollegas bebis har dött i plötslig spädbarnsdöd. Min andra kollega har spenderat mer tid på sjukhus under våren än hemma, i mystisk magsjukdom. Det är helt okej med mig om det lugnar ned sig nu!
inte konstigt att jag är trött. Att orken inte orkar till att hålla ordning i hemmet. Nu är det så stökigt att jag vägrar ta hem folk, det är pinsamt! Får bli morgondagens projekt.

Annars har jag inhandlat ett rött 50-talfodral till bröllopet på midsommarafton. Det känns tomt i plånboken, men shit vad snygg jag känner mig i den! Nu måste jag bara hitta skor också...

1 kommentar:

  1. Ja nu räcker det. Det finns gränser och din är nådd för längesen kan jag tycka.
    Ta hand om dej så länge, snart ses vi! Då får jag rå om dej lite. :)
    Puss!
    /A

    SvaraRadera