måndag 27 juni 2011

Butterflies

Ja, idag fick jag det. Helt otroligt. Jag känner inte personen ifråga. Hen har ett väldig kreativt jobb och har hjälp mig med en sak, en sak jag har betalat hen att göra. Hen är riktigt snygg, "way out of my league" Men jag har väl vart som jag brukar, det vill säga ganska flörtig. Hen har ett så fint leende och idag när vi träffades för att avsluta våra business, fick jag fjärilar i magen. Nu är vi vänner på FB, och bara för att jag kanske är lite intresserad "på riktigt" kommer jag inte våga göra ett skit. Vad 17 är det med mig. Jag kan flörta upp vem som helst som inte betyder något för mig inte på den fronten iallafall, men om jag känner något, eller till och med bara kanske känner något fegar jag ur totalt. Jaja, vad är väl en bal på slottet?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar