lördag 25 juni 2011

Ensam, ensamhet

Jag vill så gärna ha en famn att kryp upp i. En stor varm famn där jag kan slappna av och gråta. Jag behöver gråta jag har så mycket sorg i mig att jag går sönder. Men jag kan inte. Jag vill ha en partner! Någon som älskar mig precis för den jag är. Någon som kan ta mina egenheter och som inte sticker när det blir jobbigt. Någon som är trogen mig och som jag älskar mer än något annat på jorden (förutom min dotter förstås)
Det finns inga sådana personer i min närhet. Jag träffar bara upptagna män och kvinnor. Varför? El män som inte fixar att det är tungt i mitt liv nu. Som bara orkar lyssna utan att få panik. Träffade en människa igår på festen som idag sa att jag som är så fräsig inte borde ha några problem att hitta någon. Men det har jag. Alla bra verkar redan vara upptagna.
Dagen har jag spenderat iförd min pyjamas tittandes på film. Nu börjar den 5e och jag är bakfyllekåt, men har ingen lust att göra något åt det. Jag behöver närhet. Hud mot hud, andetag i mitt öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar