måndag 3 oktober 2011

Sjukskriven

Tog tag i att ringa doktorn, de tar emot mig redan 11.15, jag är jättenervös men troligtvis behöver jag inte vara det. Jag är så rädd att de tycker att jag överdriver, att de inte ska tro på mig. Men jag inser att det inte är mänskligt att behöva rodda i dessa känslor själv. Mamma gick bort för sex och en halv månad sedan. J gick bort för ca 45 dagar sedan och min extrapappa natten till fredag. Det kanske inte är så konstigt att jag krisar? Jag känner mig bedövad och vill skrika. Jag vill komma tillbaka till en tillvaro där inte allt gör ont, varken psykisk och fysiskt. Jag vill att allt ska gå tillbaka till något som liknar normalt. För jag orkar inte längre!

1 kommentar:

  1. hoppas det känns bra hos doktorn, hjärtat. Jag ringer dej i em.
    Kram A

    SvaraRadera